Klachtenprocedure

Je neemt contact met ons op als je met een probleem zit. Het is onze missie om jou zo goed mogelijk verder te helpen. Toch gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Ben je niet tevreden over de manier waarop wij je te woord hebben gestaan? Of ben je niet blij met de advocaat of mediator met wie wij je in contact hebben gebracht? Dan horen wij het graag en zullen proberen je klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Vul ons klachtenformulier in en wij proberen jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Klacht over medewerker Nationale AdviesBalie

Je bent niet blij met de manier waarop je te woord bent gestaan door onze medewerker of je bent niet tevreden met het advies dat wij je hebben gegeven. Wij horen graag waar je niet tevreden over bent, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Klacht over advocaat, jurist of mediator

Ben je door ons doorverwezen naar een advocaat, jurist of mediator? Ook dan vinden wij het belangrijk dat je door hen goed wordt verder geholpen. Ben je toch niet tevreden, dan kun je het beste eerst de betreffende specialist hierop aanspreken. Vaak lukt het wel om er samen uit te komen. Komt er toch geen goede oplossing, kijk dan of het betreffende kantoor een klachtenprocedure heeft en geef daar aan wat er aan de hand is. Daarnaast stellen wij het op prijs als je ons hier ook over in wil lichten. Wij hebben een nauwe samenwerking met de kantoren en zullen proberen samen met jou en de specialist tot een oplossing te komen.

Geef je klacht aan ons door

Je mag ons altijd bellen om je klacht door te spreken. Hiervoor kun je terecht op 055-5393655. Natuurlijk kun je ook het klachtenformulier invullen. Hierop kun je precies aangeven waar je niet tevreden over bent. Onze kwaliteitsmanager zal jouw mail lezen en hier zo snel mogelijk op reageren. Je kunt binnen drie werkdagen een reactie verwachten.

Lukt het ook met onze tussenkomst niet om het probleem met de specialist op te lossen, dan kun je het ook hogerop zoeken en contact opnemen met de Nederlandse Orde van Advocaten. Gaat het om een mediator, dan kun je terecht bij Stichting Kwaliteit Mediators.

Vul het klachtenformulier in

Direct hulp nodig?
 

0900 4455600

(40 cent per minuut)

maandag t/m vrijdag

9:00 tot 17:15 uur

De Nationale Adviesbalie

Wij kunnen u helpen

Lees meer ...

Op deze website van De Nationale AdviesBalie vind je veel informatie en kun je berekeningen uitvoeren.

Heb je meer hulp nodig? Neem contact met ons op. Soms kunnen wij je vragen direct beantwoorden, en anders kunnen we je in contact brengen met een specialist uit ons netwerk bij jou in de buurt. Dat is iemand met veel kennis en ervaring, maar ook iemand die bij jou past.

Neem vrijblijvend contact met ons op, dan helpen wij je graag verder!

Juridisch Advies

Gratis advies, zonder enige verplichting.

Help mij!

Wij bellen u

op werkdagen binnen 30 min. terug

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Volg Ons op

 op Facebook Echtscheiding-wijzer op Linkedin Echtscheiding-wijzer op Twitter